Eindelijk in Joburg!!! - Reisverslag uit Dowerglen, Zuid-Afrika van MaJes TiC - WaarBenJij.nu Eindelijk in Joburg!!! - Reisverslag uit Dowerglen, Zuid-Afrika van MaJes TiC - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Joburg!!!

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg MaJes

28 April 2015 | Zuid-Afrika, Dowerglen

Joepie, we zijn er!
Het heeft even geduurd, maar de pret is er niet minder om, we zijn in Joburg!
We hebben een goede vlucht gehad. Goed, het duurt lang; 11 uur en ervoor en erna wachten voor de douane en de koffers. Maar met de films in het vliegtuig, een potje kwartet en de goede verzorging van de stewardessen was het goed te doen. De kinderen hebben het goed gedaan!
Gisteravond van de luchthaven afgehaald door iemand van het guesthouse, echt iemand die met een bordje klaar stond met onze naam erop, leuk!
Het guesthouse is eenvoudig (eenvoudig!? We hebben wel twee badkamers en suite!), maar netjes, met een prachtige tuin. Er groeien oa paprika's in de tuin. We worden goed verzorgd, met een uitgebreid ontbijt en net werd er lunch gebracht in onze kamer! Morgen wordt de was gewassen, we hebben het echt niet slecht.
Toch is er voor de kinderen weinig te doen hier, gelukkig vermaken ze zich met het weinige speelgoed uit hun koffers en een watergevecht in de tuin.
We gaan vanmiddag naar een huis kijken! Zin in!
Maurice komt zo terug, die heeft zijn auto al opgehaald op kantoor en collega's gesproken. Nu gaan we lunchen.
Het vorige reisverslag is een beetje mislukt, de app liep steeds vast, via de laptop gaat het beter. Ik zal hier wat foto's bij doen van ons afscheid gister op Schiphol.
Tot later!

• 28 April 2015 - 14:35

Bianca:

Meteen antwoord op mijn vraag op fb. Wat ziet het er mooi uit.
    En wat een luxe ontbijt en lunch bezorging. Happy house hunting. Wachten weer in spanning af op de volgende blog. Groetjes Bianca

• 28 April 2015 - 17:24

Richard:

Geeneens een zwembad ?? ;)

• 29 April 2015 - 22:31

Jan En Wil Bakker:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen ! Leuke foto,s ! Veel succes met het zoeken naar een huis . Groetjes Jan en Wil Bakke