Ons huis - Reisverslag uit Dowerglen, Zuid-Afrika van MaJes TiC - WaarBenJij.nu Ons huis - Reisverslag uit Dowerglen, Zuid-Afrika van MaJes TiC - WaarBenJij.nu

Ons huis

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg MaJes

10 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Dowerglen

Komende vrijdag, nota bene op Cuno zijn verjaardag trekken we in dit prachtige huis. We hebben er heel veel zin in!

• 10 Mei 2015 - 20:56

Jannette:

Wauw ziet er echt gaaf uit !

• 10 Mei 2015 - 22:38

Colinda:

Wauw, wat heerlijk zeg!
    Is dit jullie definitieve huis?

• 11 Mei 2015 - 09:25

MaJes TiC:

Ja, klopt. Onze meubels zijn er natuurlijk nog niet, we huren voor een aantal weken wat meubels e.d.
    Wat een heerlijk huis hè! We kunnen bijna niet wachten :)
    Helaas regent het nu....

• 12 Mei 2015 - 10:26

Marije:

He, geweldig zeg! Ziet er goed uit. ^_^ Veel succes met alles! :D

• 12 Mei 2015 - 10:40

Arnold Romeijnders:

Hallo, wat ziet het er mooi uit en zo groot en alles licht van kleur, prachtig zwembad.

Veel succes in jullie nieuwe woning.

• 12 Mei 2015 - 14:05

Roos:

dat ziet er goed uit lekker dat jullie nu een eigen stekkie hebben.oke het is nog ff wachten op je eigen spullen maar dit is al een begin.bij deze alvast van harte met cuno zijn verjaardag.groeten uit sint brug

• 16 Mei 2015 - 12:17

Sigi:

Het is wel behelpen met zon stulpje met zwembad! Sterkte ermee! Het is ff afzien de komende jaren maar daarna waardeer je weer des te meer wat je in het ijskoude Nh hebt

MaJes

Maurice, Jessica, Tiara en Cuno een paar jaar in Zuid Afrika! Maurice gaat een project doen voor Kone en neemt zijn gezin mee. Op deze blog lees en zie je onze belevenissen, veel plezier!

Actief sinds 09 Feb. 2015