Woord van het jaar 2015: Ambassade - Reisverslag uit Sint Maartensbrug, Nederland van MaJes TiC - WaarBenJij.nu Woord van het jaar 2015: Ambassade - Reisverslag uit Sint Maartensbrug, Nederland van MaJes TiC - WaarBenJij.nu

Woord van het jaar 2015: Ambassade

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg MaJes

30 Maart 2015 | Nederland, Sint Maartensbrug

Whoohoo, vrijdag 20 maart hebben we eindelijk onze aanvraag voor werkvergunning en de visa mogen afgeven bij de ambassade!
Het ging nog niet heel makkelijk, er waren wel weer wat tekortkomingen, die we op het Kone kantoor te Den Haag in twee uurtjes wisten op te lossen. De ambassade sluit om 12:00u, om 11:30u waren we weer terug en werd het pakket papieren goed gekeurd.
Eén dezer weken gaan diplomaten de aanvraag beoordelen en hopelijk rollen daar dan, zonder problemen de werkvergunning en visa uit. Zij hebben hiervoor 30 dagen de tijd.
Onze vliegtickets zijn geboekt op 27 april (Koningsdag), we hopen dat de tickets niet gewijzigd hoeven te worden.
We zijn aan het aftellen! En eindelijk kunnen er wat meer dingen geregeld worden, nu er een datum bekend is. Met een slag om de arm nog, maar dat is in de meeste gevallen geen probleem.
Kitty, de poes gaat mee! Zij gaat wat eerder naar Schiphol, blijft een paar dagen logeren en wordt de dag na onze vliegreis op het vliegtuig gezet. Op Koningsdag én in het weekend worden er geen huisdieren vervoerd via cargo, vandaar. In Zuid Afrika wordt ze bij ons huisje afgeleverd, ideaal.
Nu weer verder met de regeldingetjes...
Fijne dag allemaal!
Jessica.

• 30 Maart 2015 - 18:20

Colinda:

Hèhè dat werd eens tijd!

• 23 April 2015 - 16:14

Jeannet Van Dam:

hoi jessica,maurice,tiara en cuno
    ik wens jullie 4en een fantastisch en spannend nieuw avontuur toe in zuid afrika
    haal alles eruit wat erin zit.
    groetjes jeannet van dam.